Ortomolekuláris Medicina

"Az ortomolekuláris medicina a jó egészség megőrzésére és a betegségek kezelésére törekszik oly módon, hogy az emberi szervezetben változást idéz elő olyan anyagok koncentrációjában, melyek a szervezetben egyébként is megtalálhatók és a jó egészségi állapothoz szükségesek." (Linus Pauling)

Orvosok és terapeuták rendíthetetlen munkájának köszönhetően az ortomolekuláris medicina a hagyományos orvosi biokémia és a természetes gyógyászmódok közti hidat kezdi megteremteni.

2011. július 21., csütörtök

Eredmények a Femicin Phytohormon használatával

Az elmúlt időszakban úgy alakult az életem, hogy két fiatal lány (hívjuk őket Dórinak és Vikinek) anyukája is felkeresett nagyjából ugyanazzal a problémával: a lányoknak 8-11 hónapja nem akart megjönni a menstruációja. Mindkettőnek 2-3 alkalommal jelentkezett a vérzés, majd semmi...
A számítógépes állapotfelmérés után kezelést kaptak az adott problémára, majd kiteszteltem a fitohormonokat tartalmazó készítményeket. Mindkét lány a Femicin Phytohormont kapta a tesztelés és a körülmények mérlegelése alapján.

Dóri, akinek már 11 hónapja nem jelentkezett a női áldás, a Femicin mellé Noni kapszulát is kapott, valamint csalánlevél és diólevél tea keverékét és diétás tanácsokat.
Emellett napi rendszerességgel végezte/végzi az Aviva torna ide vonatkozó részét.
A Femicin készítményt az általam szokásosan javasoltnál nagyobb adagban szedte, 3x1 kapszulát javasoltam ezúttal.
Kétszer hívtam vissza kezelésre Dórit, majd az utolsó alkalommal látott kép alapján nem javasoltam több kezelést, az anyának jeleztem, hogy most már elegendőek lesznek a kapszulák, és hamarosan meg kell jönnie a menstruációnak.
Az első vizsgálat június 7-én történt, és tegnap, azaz július 20-án lett eredménye a terápiának, tehát 1,5 hónap kellett. Most már csak a ciklus fenntartása és beállítása a feladat.

Viki, a másik lány, 8 hónapja tapasztalta utoljára a nővé válás örömeit. A felmérés és kezelés után ő is Femicin Phytohormont kapott, valamint Feketedió tinktúrát és apróbojtorján-csalán teakeveréket. Vikit már többször kezeltem előzőleg, nagyjából ismertem a szervezete működését, tehát könnyebb volt a dolgom a terápiában is.
A Femicin alkalmazása után bő másfél héttel már meg is lett az eredmény, megjött a várva várt menstruáció.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.